Reklamácia

Kde nájdem reklamačný poriadok?

Kompletné informácie o reklamáciách sú obsiahnuté v obchodných podmienkach.

Kde môžem uplatniť reklamáciu?

Všetok tovar je samozrejme možné reklamovať

  • osobne na pobočke Phototools.cz (A.T. Shop s.r.o.)
  • odoslaním tovaru na adresu:

Phototools.cz
A.T. Shop s.r.o.
Na šachtě 140
Sulkov - Líně 330 21
Česká republika

Čo je potrebné doložiť k reklamovanému tovaru?

K reklamácii odporúčame priložiť kópiu nákupného dokladu. Ďalej odporúčame tovar odoslať spolu s príslušenstvom podľa charakteru chyby (svetlo nesvieti = svetlo + žiarovka), prípadne kontaktovať reklamačné oddelenie emailom na info@phototools.sk a opýtať sa na požadované príslušenstvo.

Dôležité je priložiť sprievodný list s popisom vady.

Reklamácia môžete uplatniť telefonicky alebo online napr. Emailom.

Prišiel mi email z reklamačného oddelenia, čo s tým?

Prvý email je potvrdenie o prijatí reklamácie. Podľa čísla protokolu je možné sa informovať o stave reklamácie.

Druhý email je informácia, ako bola reklamácia vyriešená.

Ďalším emailom môže byť cenová ponuka na platenú opravu. Tú odosielame v prípade, že reklamácia nebola uznaná ako záručný a ponúkame tým mimozáručné - platenú opravu. Tu je potrebné bezodkladne odpovedať, aby sme správne zariadili všetko potřebné.Nabídku platenej opravy môžete prijať, alebo odmietnuť. To záleží úplne na Vás.

Ako zistím stav svojej reklamácie?

Stav reklamácie je možné zistiť emailom na info@phototools.sk, poprípade telefonicky na čísle 0951 625 990.

Ako dlho bude reklamácia trvať?

Reklamácia, v prípade kupujúceho spotrebiteľa, riešime bezodkladne, obvykle v rámci jedného týždňa, maximálne však do 30 dní.

Hoci, v prípade kupujúceho podnikateľa, zákon lehotu na vybavenie nestanovuje, riešime reklamácie kupujúceho podnikateľa maximálne do 40 dní.

Vymedzenie pojmov kupujúci spotrebiteľ a kupujúci podnikateľ nájdete v obchodných podmienkach.

Reklamácia sa blíži k 30. dní, čo robiť?

Môžete sa opýtať na stav reklamácie.

Prípadne vyčkať než Vám automat 30. deň zašle protokol o výmene tovaru alebo vrátenie peňazí.

Ako a kde si môžem vyzdvihnúť vybavenú reklamáciu?

V prípade zaslania poštou, Vám bude vybavená reklamácia odoslaná späť na adresu, z ktorej prišla, ak v sprievodnom liste neuvediete inú požiadavku.

V prípade osobného prevzatia bude vybavená reklamácia pripravená na pobočke, kde bola reklamácia uplatnená.

Čo potrebujem mať so sebou, aby som si mohol (a) reklamáciu vyzdvihnúť osobne?

K osobnému vyzdvihnutie je potrebné predložiť originál reklamačného protokolu, ktorý ste dostali pri uplatnení Vašej reklamácie.

Môžem pre vybavenú reklamáciu poslať niekoho iného?

Áno. Poverená osoba musí mať aj seba originál reklamačného protokolu alebo plnú moc na prevzatie tovaru (stačí neoverenú).

Odporúčame dopredu informovať reklamačné oddelenie emailom info@phototools.cz alebo telefónom na 0951 625 990.

Ako dlho môže trvať servis alebo pozáručná oprava?

Snažíme sa, v spolupráci s autorizovanými servismi na území SR, riešiť tieto opravy do 30 dní.

V prípade nutnosti odoslania do servisu mimo SR, sa doba opravy môže predĺžiť.

Mám technický dotaz, čo s tým?

Technické otázky posielajte na email info@phototools.sk